Koolitused

Kiusamisest vabaks!

Meie kool on liitunud Lastekaitse Liidu haridusprogrammiga „Kiusamisest vabaks!“. Programmis osalevatele haridusasutusele pakutakse praktilisi materjale kiusamise ennetamiseks. Oktoobrikuu temaatiline tunnikava on pühendatud Ülemaailmse vaimse tervise päevale, mida tähistatakse 10. oktoobril. Tunnikava on kättesaadav „Kiusamisest vabaks!“ liitunud koolidele kasutamiseks EESTI ja VENE keeles 1-12. klassides
Read More

Õppeprotsessi disainimine ja uurimine loodus-ja tehnoloogiaainetes

27. septembril toimus Tallinna Ülikoolis koolitus "Õppeprotsessi disainimine ja uurimine loodus-ja tehnoloogiaainetes" Koolitusel toimus Tööjaam meetodil tutvumine lihtsate STEAM vahenditega (värvilised kuubid, heli salvestavad pesupulgad, maastikurobot või Matatalab, STEAM park või PocketLab)  ja palju muud. Koolitusel osalesid Helen Laikoja, Marju Meremäe, Helle-Kai Saapar, Signe Hohensee Heuristika koolimatemaatikas_Leoste_022019_print
Read More

Haridustehnoloogia konverents Edu EXEX

12. septembril toimus haridustehnoloogia konverents Edu EXEX - Eesti suurim ja olulisim haridustehnoloogia konverents. Sündmusel anti eri vaatenurkadest ülevaade haridustehnoloogia olukorrast Eestis. Kokku esines üle 20 praktiku ja tugiteenuse osutaja ning lõpuettekandena kuulasime, kuidas kasutab tehnoloogiat Hollandi innovatiivseim kool Agora. Ettekandeid saab vaadata ja materjalidega tutvuda sellelt LINGILT
Read More

Erasmus + kursus “Renessansiaega avastamas”

Kursus toimus 22.–27. aprill 2019 Firenzes, Itaalias. Kursus oli väga põhjalik ja sisaldas mitmeid eelnevalt ettevalmistatud kodutöid, rühmatöid, muuseumide ja kirikute külastusi (Santa Maria Novella, Santa Croze basiilika, Orasanmichele, Bargello muuseum, Museo dell'Opera del Duomo, Uffizi galerii) ja aktiivset suhtlust erinevate Euroopa riikide (Saksamaa, Soome, Hispaania, Poola) õpetajatega. Kursust juhendas suurepäraste teadmistega Yasmin Latina. Koolituselt saime teadmisi eelrenessansist, vararenessansist, kõrgrenessansist, humanismi arengust, Medici peredest, arhitektuurist ja perspektiivist. Samuti kunstnikest: Giorgio Vasari, Chimabue, Giotto, Filippo Brunelleschi, Duccio, Martini, Lorenzetti, Masaccio, Uccello, Sandro Botticelli, della Francesca, Leonardo da Vinci ja Michelangelo. Linn on saanud oma nime Rooma jumalanna Flora järgi ning kevadel lillelõhnalises Firenzes õppides tekkisid saadud teadmistest tugevad seosed. Info kursuse kohta on siin. Kursusel osales Ilmi Laur-Paist.  
Read More

Digiõpe GAGis

13. juunil külastas meie algõpetuse õppetool Gustav Adolfi Gümnaasiumi algklasside maja. Meid võõrustasid algklasside õppetooli juht Kadri Pajo, algklassiõpetajad ja haridustehnoloog Ingrid Maadvere. Saime põhjaliku ülevaate majast, Gustav Adolfi Gümnaasiumi IKT võimalustest ja haldusest ning ülevaate õppekavast. Õpetajate toas oli kaetud mõnus kohvilaud ja uudistamist oli palju. Saime uusi mõtteid ja innustust. Lisatud fotol mõned koolivaated ja sellelt lingilt avanevad õppematerjalid ja IT õppekava. Ülevaate koostas Signe Hohensee
Read More

Haridusinnovatsioon – tõenduspõhine praktika või kõhutunne?

20. mail toimus kasvatusteaduste konverents Tallinna Ülikoolis. Tänavu keskenduti haridusinnovatsioonile ning mõtiskleti, kuivõrd on tegemist tõenduspõhise praktika või kõhutundega. Konverentsi peaesineja oli Aucklandi ülikooli emeriitprofessor Helen Timperley. Ettekanne on lisatud postitusele. Konverentsil osales Signe Hohensee
Read More

Õpetaja rasked kõnelused

Koolitusel käsitleti raskete kõneluste teoreetilisi aluseid, tehti läbi praktilisi harjutusi, reflekteeriti ja mõtestati lahti seniseid kogemusi ning pandi end proovile videotreeningutes. Koolitaja: Tiit Kõnnussaar
Read More

Sisekoolitus Coaching II

5. veebruaril toimus sisekoolitus Coaching II. Koolituse esimeses pooles tegime gruppides kovisiooni baasmudeli põhjal juhtumi arutelusid. Kokkuvõtvas osas arutasime, kuidas õpetajana seda metoodikat kasutada. Teine blokk oli arenguvestluste pidamine paarides – õpetaja-õpetaja. Enne seda tutvustasin nõustamisratta metoodikat, mille abil visualiseerida tugevusi ja arendamist vajavaid teemasid. Seejärel kaardistasime meeskondlikult arenguvestluste temaatika 21. Koolis kahes etapis- „Mis on hästi?“ ja „Mida saaks veelgi paremini?“. Viimane blokk oli arenguvestluste küsimustike ülevaatamine gruppides, et teha vajalikud korrektiivid.
Read More